acelyamom bende aynı durumu yaşamıştım 20. Haftada emin olduk ama doktor yine detaylıyı bekle dedi cinisyetini gösterene kadar ayrı nazını çektik birde yüz görümlülüğü istiyor benim prenses yüzünü hiç göstermedi doktor ne yaptıysa fayda etmedi 4haftamız kaldı doğunca görücem artık şimdiden alıştırıyor nazlarına bizi 😍😍😍😍