Acemianneszn Merhaba kızlar Instagram’dan veya Trendyoldan vs. bebek için kapı süsü, hediyelik, kutu çikolata falan yaptirdiysaniz hangi sayfadan yaptırdığınızi ve memnuniyet durumunuzu yazar mısınız?
Gnc27 Acemianneszn magnet onuratasarlat sayfası çikolata da çikolata deposu sayfasından istedim ..magnet tavsiye ediyorum çikolata henüz gelmedi 🤗
Mommhappy Acemianneszn instagramdan ilayconcept sayfasından yaptırdım ben. Logoyu istediğim gibi yaptılar renklerini vs adet 5,5₺. Çok ilgiliydiler ben memnun kaldım ☺️
Demirssmomm Acemianneszn https://imgyukle.com/i/RYXNi0 Evde kendimiz yaptık tanesi 3,5 geldi, hemde uğraş oldu
Mommhappy asilveyigit siteye yükledikten sonra fotoğrafın üzerine basılı tutup kopyala deyin. Burada da yapıştır. Yapıştırınca yine link gibi gözükecek ama pylsnca fotoğraf cıkacaktır
Demirssmomm Pyrz_07 şişeyi trendyoldan aldım, satıcısı sizeuyduk. İçine kolonya koydum ama dezenfektanda konabilir
Demirssmomm Gnc27 https://ty.gl/h6q28ojrmn Linki bu. Ben 100 liraya almıştım şu an 120 olmuş ama 10 lira kupon veriyor. Etiketleri instagramdan yaptırdım, https://instagram.com/seffafsticker?igshid=YmMyMTA2M2Y= tanesini 0,40 kuruşa yapıyorlar, özel ölçü çalışıyorlar. Basımdan öncede basımdan sonrada size resim gönderip onay alıyorlar
[silindi] Lolitop tasarım diye bı sayfa var ordan yaptırdım çok güzel çok memnun kaldım resim yükleyemedim Instagramdan bakabilirsiniz 😊