Kızlar normalde iştahım pek yok 19+0 olduk ama yanı eşim yemek yemese bende aramam gibi birşey onun ısrarıyla besleniyorum. Sorun şu ki çok fazla domates 🍅 yiyorum yani önümde bi kilo olsa durmadan yerim onu yerken nasıl hoşuma gittiğini anlatamam 😂😂 Bebeğime zararı olur mu acaba ?