Kızlar adetin 3.günü doktora gittim klomene başladım adetin 11.gunu gittim 14 mm olmuştu yumurtam daha sonra doktor bana iki gün sonra gel dedi gidemedim çalışıyorum. Aradan şu an bir hafta geçti.
Gün aşırı değerlendirdik ama klomenden itibaren kızlar tutmaz mi bu şekilde