Sude1 34 haftalık hamileyim 30. Haftamdan beri erken doğum riskim var rahim ağzı 37 mm idi bugun kontrolde doktor 30 mm ölçtü bu haftalarda artık normal dedi anlayan var mı normal mi yoksa doğum riski mi
Sena646 Sude1 benim 26 haftada 3cmydi erken doğum riski var dedi iğne ilaç kullanıyorum yarın kontrolüm var bakalım ne diyecek çok heyecanlıyım yatmaktan bıktım artık bunaldım 🥴😔😔
GamzeCan Sude1 haftana göre normal cok ani uzayıp kısalabilen bisey bu çok kafana takma cokta kendni yorma
Aliyegunes Canım çok normal bn 26haftaligim 34 mm ki senin haftan çok iyi ağır iş yapma dinlen sadce🌺
Sude1 Sena646 bende iğne ve fitil kullanıyorum ama mm ye inmediği sürece korkma kullandığın ilaçlar tutar
Sena646 Sude1 2bucuk altı riskli galiba dimi 😔 2 haftadır kullanıyorum doktorumun verdiği iğne ve ilaçlarını umarım düzelme vardır 😔😔 artık alışveriş falan yapmam gerekiyor doğum için ama evde tıkılıp kaldım 😔🥴
Sena646 GamzeCan ilaçlarla iğnelerle uzayabilir mi öyleyse yarın kontrol var inşallah uzama vardır 😔😔
Sude1 Sena646 maalesef çok kötü bi durum bende 1 buçuk aydır senin durumdayım alışveriş yapamıyorum dışarı çıkıp gezemiyorum herşeyimi internetten halletmeye çalışıyorum
GamzeCan Sena646 ya ben ilaç iğne kullandım ama 34 haftaya kadar sonra bıraktık sen icini rahat tut sadece kendni yorma
GamzeCan Sude1 canım haftan cok güzel moralini iyi tut yükselmez artık belki haftamdan dolayı ama düşmemeside yeterli🤩
Sena646 Sude1 aynen öyle valla çok gezerdik bı anda yatış olunca koydu yani sıkıcı oldu bide havalar da tam ısınmaya başlamışken böyle olması 🥴🥴