Seherkarakaya Selamın aleyküm bugün 39+1 oldum ve sabahtan beri karnımın alt kısmında sanki bıçak yarası gibi sancılı bı ağrı var belimde karnımın üst kısmında falan yok ama sadece alt tarafta nedeni yalancı sancılarmi yoksa doğum belirtisimi acaba
Mrvsmt2502 Seherkarakaya yalancı sancı hep aynı şiddette oluyo artmıyor doğum sancısı giderek artıyor canım gittikçe snaki dayanamayacak gibi hissediyorsun bağırmak istiyorsun geldiğinde
Seherkarakaya Mrvsmt2502 hmm anladım canım artış yok aynı derecede ama sürekli var otururken hissetmiyorum ayağa kalkınca vuruyo direk
Mrvsmt2502 Seherkarakaya benimde öyleydi nst te de çıkıyordu doktor yalancı sancı demişti doğum sancısını anlamamak mümkün değil gerçekten
Mrvsmt2502 Seherkarakaya 39 da başladı 41+4 te doğum yaptım canım ama benim rhimimde sıkıntı varmış kendini doğuma hazırlamış sizinki daha erken olur muhtemelen bol bol yürüyüş yapın merdiven inin çıkın çok etkili
Mrvsmt2502 Seherkarakaya Hayırlı sağlıklı doğumlar inşallah bir avazda. Doğum çok kolay hiç sıkıntı etmeyin 5 dk bile sürmüyor sonrası büyütmesi iyi insan yapması daha büyük mesele