Hacerrrcakmak Kızlar selam. Bu sabah kan verdim ama sonucun ne zaman çıkacağını sormayi unuttum. Aradım ulaşamadım. Kayıt numarası almıştım sistemden bakıyorum kayır bulunamadı yazıyor. Bilgisi olan var mı ne zaman çıkar
Mirach Hacerrrcakmak 24 saat sonra çıkıyor diye biliyorum. Benim hep öyle çıkmıştı. İstanbuldayım bende
Deletedmom7373700 Hacerrrcakmak ertesi gün çıkıyor genelde bazen 5 ten sonra çıktığı da oluyor: ben geçenlerde kan verdiğimde aynı gün akşam 6 gibi görmüştüm e nabızda
Buse3422 Hacerrrcakmak bazen ertesi gün çıkıyor canım ama e nabızdan kontrol edebilirsin oraya düşer hemen sonuç çıkınca
La_le Hacerrrcakmak 24 saat içinde çıkıyor ama e nabizda geç düşüyor benim ayın 14 verdiğim kan daha dün e nabiza düştü
Hacerrrcakmak Deletedmom7373700 o zaman ara ara bakayım teşekkür ederim. Hcg iki katına çıkıyor mu diye tekrar kan vermemi istemişti Dr merakta kaldım 😄
Hacerrrcakmak Buse3422 tamam inşaallah bakayım arada o zaman nedense e-nabiza 1 ay sonra düşüyor benim sonuclarim.
Hacerrrcakmak Halfey bende ümitli değilim de bı sorayım dedim ilçeden ilçeye değişiyor mu acaba ben Ataşehir’deyim.
Deletedmom_110 Hacerrrcakmak ben dün sabah kan verdim bugun öğlen gittiğimde çıkmıştı sonuçları. Ertesi gün çıkıyor genelde
Temmtemm Bizim sağlık ocağı melis.saglık.com diye bi adrese yönlendiriyo sonuçler için sizin de öyle mi ? Biz de İstanbul Anadolu yakasındayiz genelde ertesi gün bakıyorum sonuçlara eksiklik olmasın diye
Hacerrrcakmak Temmtemm evet evet site bu deniyorum yok demek ki yarın düşecek. Anadolu yakasındaym bende
Hacerrrcakmak Busrabaksii anladım peki melis.saglik.gov.tr diye bi internet adresi verdi hemşire ordan mi bakıyorsun yoksa gidip doktordan mi alıyorsun