feyzacodel 2 hafta önce 7 ile hamileliğimi öğrendim, bir kaç gün sonra tekrarladım 229 çıkmıştı dün tekrar kan verdim 27.282 çıktı, artışım olması gerektiği gibi fakat henüz doktora gitmedim. Gittiğimde ultrasonda gözükür mü ve kaç haftalıktır sizce? 🥺🤭
feyzacodel 25 Şubat, ona göre 7 haftalık gözüküyor ama ben adetim geciktikten bir hafta sonra 7 ile öğrendim ve geç döllenme olduğunu düşündüm ama değerlerime göre internetten okuduğum kadarıyla 6/7 haftalık gözüküyor olabilir mi anlamadim.
feyzacodel Ona göre 7 haftalık gözüküyor ama adetim geciktikten bir hafta sonra öğrendim o yüzden değerin düşük diyenler oldu haftanla uyumlu değil dediler o yüzden sormak istedim.🐥🤎
Satiyeak feyzacodel baya gec dollenme olmus canim ama betan cok guzel yukselmis birde l..bence bi git gorün doktora
feyzacodel Zaten bence yumurtlama zamanımda değildi biz istiyorduk oldu yani ne bileyim ben de anlamadım, adetim gecikti bir hafta falan 7 ile öğrendim değerim maşallah çok güzel yükseliyor doktora gideceğim inşallah. Artık ultrasonda gözükür diye düşünüyorum.
feyzacodel Çok şaşkınım çok yeni evliyim yaşım küçük çok isteyerek oldu ama kendimi çok değişik hissediyorum hormonlarımda alt üst herhalde rabbim sağlıkla kavuşmayı nasip etsin herkes bir şey söylüyor bu çocuk düşer dikkat et diyenler, bu yaşta niye çocuk yaptın diyenler niye evliliği yaşamadın diyenler derken psikolojimi toparlayıp doktora bile gidemedim kötü bir şey duyarım diye.
Akgulduygu Beta değerine göre gözükür 6 haftalıktan sonra da kalp atışı gözüküyor zaten inşallah duyarsınız ❤️ İnsnalar çok şey diyor kulak asma desinler
feyzacodel Yok yok, ama yine de günümüzde bir algı var yani hayatını yaşasaydın algısı anne olmak için bir yaş kriterleri falan 😂 rabbim nasip etti hayırlısı böyle imiş🦋