Dikkatbebekvar Dün acile gittim progestan 200mg yazdı doktor. Sabah içtim öğlene kadar uyudum öğlen içtim saat üçten sonra uyku bastırdı 6ya doğru uyandim. 🤕Ay nolcak böyle.
BMelek Dikkatbebekvar fitil olarak kullanabilirsiniz bende ictigimde bayiliyorum ve tansiyonumu dusuruyor doktor fitil olarak kullanmami soylemisti yan etki yapmiyor o zaman
Peperonni Dikkatbebekvar Başlarda yapıyor canım sonra alışıyorsun. Evdeysen eğer dinlen bence zaten progestan verdiyse dinlenmen gerekiyordur. Geçmiş olsun. Size neden ama sabah ve öğlen kullanım verdi ki ? Sabah akşam oluyor genelde
ZMM8888 Dikkatbebekvar yan etkisi kişiden kişiye değişir canım bn ilk ağızdan içtim baygınlık geçirdim çok zor kemdime geldim sonra doktorum vajinal kullan dedi bnde vajinal kullanıyorum çok kötü oluyorsan doktoruna şöyle canım vajinal kullan derse kullanirsin
Sule_123 Biraz pahali ama göbekten iğne şeklinde uygulanan progestan ilaçları var tabi doktoruna danış olce maddi anlamda alama şansın varsa doktor da onay verirse kullan ben kullanıyorum çok faydası oldu bana
zumradmr_11 Doktorum bana gece uyumadan once icmemi soyledi 4 aydir kullaniyorum agiz yolu ile hic bir yan etkisini yasamadim boylelikle
Dikkatbebekvar Peperonni 100mg olan sabah öğle akşamdı. 200ü alırken eczacı bişey yazmamisti üstüne oyuzden sabah öğle akşam kullandım bende
Peperonni Dikkatbebekvar Anladım canım doktor yazmamış demek ki sen yine de görüş doktorla istersen. Ama prospektüste de sanırım 12 saatte bir şeklinde yazıyordu 200mg olanda. Yine de yanlış Bilgi vermeyeyim
Berenibeklerken Dikkatbebekvar fitil olarak kullanırsan yan etkisi olmuyo canım hem daha etkili oluyo ilaç
Kelebek95 Dikkatbebekvar fitil olarak kullanırsan hiç bir yan etkisi olmuyor doktoruna danışıp fitil olarak kullanırsan rahat ediceksin
Acemianneee08 Dikkatbebekvar bende de çok fazla uyku hali yaptı doktoruma danıştım vajinal kullanabilirsin dedi canım sonra rahatladım