Kızlar geçen Burda bir başlık açmıştım nişanım mı geldi yada suyum mu geldi diye. Nerdeyse herkes yol değildir iltihaptır enfeksiyondur dedi🤷♀️ Fakat bugün doktora gittim ve nişanım gelmiş ama suyum gelmemiş ayriyeten rahimde de yumuşama olmuş yani tam emin olamadığımız konularda kesin doktorunuza başvurun😇 çünkü eğer gelen suyum olsaydı buradakilerin tecrübelerine dayanarak ben geç kalmış olacaktım🤦♀️😅 tabiiki burada bilgi paylaşımı güzel fakat yanlış bilgilendirme de olabiliyor 🤷♀️ Bu Arada doktor her an herşey olabilir dedi hepimiz inşallah sağlıkla kucağımıza alırız bebişlerimizi 🙏😇🥰