Kızlar 35+1 günlük hamileyim Doğum paketimiz var bu gün kontrole gittim doktor bir dahaki muayeneye 20 gün sonra gel bayramdan önce sonra çok yoğunum diyor sizce normal mi zaten sezeryan kararı verildi 26 gün sonra Doğum olacak arada bu kadar uzun süre bana çok geldi
Kendisine de söyledim 10 gün sonra gel bi nst bakılsın acil de dedi hiç aklım almadı bi fikir verin bana ben mi çok abartıyorum