Kızlar merhaba 13+0 gebeyim bugün doktora gittiğimde kalp şeklinde rahmim olduğunu söyledi çok iyi bişey olmadığını anladım ama doktor aile dostumuz olduğu için çok korkutmak istemedi. Böyle olunca ne oluyor bilen var mı ? İnternette erken doğum ve düşük riski falan diyor :(