Merhaba arkadaşlar bı kızım var 4yasinda şimdi bide kardeşi olsun istiyoruz korumayi 3.4aydir bıraktım kimyasal gebelik geçirdim ve kontrole gittim doktor kilo vermemi söyledi 7kilo kadar ve insülin hafif yüksek dedi böyle bı durumla karşılaşan var mı diyete baslicam hemen ve spor yapicam