Kızlar merhaba ☀️ Bugün şeker yüklemesi yaptırdım sonucum temiz çıktı çok şükür. Ama açlık kan şekerim 95 çıktı doktor max 92 istiyoruz hamurişi tatlı vs uzak dur dedi 1 hafta boyunca aç karna parmaktan ölçüm yapmamı söyledi başına böyle bir durum gelen var mı? Bir haftalık ölçümlerime göre doktor ne gibi bir yol izletir?