Sekerimmm Gecen hafta perşembe sezeryanla dogum yaptim bebegim ciğerde enfeksiyon varmis yoğun bakımda antibiyotik tedavisi yapılıyor bu sureci geciren oldumu ne olur bilgi verin bana
Muzlupuding Sekerimmm yiğenimde bu tarz birşeyden hastanede hala tam bilmiyorum doğdu doğalı orda ve 4-5 ay oldu diyebilirim. İnşallah seninki bu kadar uzamaz biran önce yavruna sağlıklı birşekilde kavuşursun canım