acemianneee_31 Kızlar 24+3 üm artık açlığa tahammülüm yok bide tansiyonum bi anda düştü sıkıntı yaşayan var mı tansiyon duduklugunden ?
kuzeymomsss acemianneee_31 vallahi doktorum tansiyon düşüklüğünden bir sıkıntı olmayacağını söyledi. Normalde tansiyonum 9 6 10 6 falan bazen 8 5 oluyor
acemianneee_31 kuzeymomsss genelde tansiyon İçin takibe alıyorlarda bugun baya düştü elim ayağım titredi