Mrvyayla 35+3 teyim bebeğimin ve benim herşeyimiz normal ama boynuna 1,5tur kordon dolanmış bebek hareketlerini takip et dedi 1hafta sonra tekrar bakıcaz açadabilirmiş düğümü? başına gelen varmı?
kuzeymomsss Mrvyayla benimde 35+1de 1 tur kordon vardı ama doktorum gevşek boğmaz yani dedi. Yarın 36+3 oluyorum kontrolüm var inşallah boynundan çıkarmıştır
Melisagncm Mrvyayla benimkinin 21. Haftadan beri dolanık şuan 39. Haftadayiz hareketlerini çok net hissediyorum hareket takibi yap Allah’ın izniyle hiç birşey olmaz iki üç turla normal doğuranlar var içini ferah tut stres yapma 🥰🙏🏻🧿
Mrvyayla kuzeymomsss benim doktorumda genelde cıkardıklarını söyledi ama hareketlerini takip et dediği için stres oldum hareket hissetmediğimde tedirgin oluyorum.inşallah sizinki cıkarmıştır🙏🏼
kuzeymomsss Mrvyayla inşallah canım seninkide çıkarmıştır inşallah. Genelde çıkarıyor diyorlar ama inşallah 🤲🏻
Melisagncm eminrduran hayır benimkinde var hareketi az değil hatta haftasına göre azalması gerekiyor ama kıpırtısıni hareketini çok net hissediyorum 39. Haftadayiz
SunnyG 2 ya da 3e kadar doktorlar sorun etmiyor sanırım. Hatta bir video izlemiştim. Bazı doktorlar anneye özellikle söylemiyormuş bile. Nasıl olsa müdahale etme durumu yok diye.