sayre
Bende kilolu olduğum için doktor karından göremeyebilirim dedi. Varmı yok mu stresi yaşamaktansa alttan muayne olmak daha mantıklı geldi hiç bişey hissetmedim ben zaten doktor bakmıyor bile el alışkanlığıyla muayne ediyor 😇 Hiç bir sakıncası da yok cnm 30 haftalığım herhangi bir sorun yaşamadım alttan muayne oldum diye de 😇