Cansusu Sizden de fetal dna istenmiş , ben yaptırmamayı düşündüm. Bu konuda da kararsızdım fakat çıkan sonuç kararımı etkilemeyecek artık bebeğimi hissediyorum çünkü aksi bir durum olsa doğuma kadar etkilenirim diye düşündüm doktoruma fetal dna yaptırmak istemediğimi söyleceğim ama detaylıyı tekrarlayın demişti 28. haftada onu tekrarlatacağız.Detaylıda radyolog gayet güzel konuşmuştu down belirtisi görmüyorum demişti tarama testlerimi de sorup ona göre öyle konuşmuştu. Umarım böbrekleri normal seyrine gelir:(
Hale8918 İnşallah sağlıkla doğar bebeklerimiz çok teşekkür ederim.
MerveNur- Detaylıda baktığında amniyon miktarım iyiydi doktor idrar akışı var dedi diye hatırlıyorum,genel tablo 21 de iyiydi çok üzerinde durmadı radyolog.Ama kendi doktoruma gidene kadar böbrekler 7 8 mm olmuş 5.2 den o da tedirgin etti beni.Başka birşey yoktu kontrollerde bir böbrek bir de testisleri inmemiş o zamanla iner dediler inmezse tedavisi var onun da, umarım down olmaz ve böbrekleri düzelir rüyalarıma giriyor acı çekmesin istiyorum her anne gibi:(
İnşallah sizin bebeğinizin de düzelir zorluk olmadan.Profilinize bakacağım durumla ilgili.
Doğum konusunda doktorumun dediğine göre iri böbrekli bebekleri doğum kanalına sokmak istemiyorlarmış.Çocuk cerrahları istemiyor bizim hastanede bu durumu o yüzden böyle büyümeye devam ederse normal olmaz dedi.Böyle açıkladı durumu.Çok önemli değil benim için yeter ki sağlıklı olsun da bebeğim :(