Canım çok geçmiş olsun bol bol yat dinlen doktorun Progestan verdi mi mutlaka kullanmalısın lavabo dışında yerinden bile kalkma
Ben düşük riskine rağmen herşeyi kalkıp kalkıp yaptım bebeğimin kalbi durdu kaybettim
Şuan 3 aylık hamileyim tekrar rabbim kucağımızı boş bırakmasın inşallah