Kızlar merhaba şubatın 26 sında adet oldum martın 24 de test yaptım 2 çizgiydi kan verdim 14.99 çıktı nisanın 2 sinde 388.1 çıktı nisanın 4 de kanamam başladı doktora gittim 157 düşmüş değerim kimyasal gebelik dedi doktor nisanın 7 sinde değerim 65 düşmüştü saha sonra baktırmadım sıfırlandımı diye bi kaç gündürde göğüslerimde hasasiyetlik vardı test yaptım 2 çizgi acaba değer sıfırlanmadığı için mi böyle olan varmı aklım karıştı 🌺