Brnaebu Merhabalar bursasehir hastanesinde doğum için önerebileceginiz memnun kaldığınız ilgili bir doktor var mı?birde doğum yapanlar nasıldı memnun kaldınız mı hastane ve çalışanlar olarak.
gamzeozer16 Brnaebu postlarda yarın dogum yapacak arkadaş var hatta profilimizde yorumlarımızdan bakabilirsiniz bende mustafa burak akselime gidiyorum arkadaş dogum yapınca tecrübelerini pylaşıcak 🥰
Gulsahdmr Brnaebu Ebru süer dr gidiyorum memnunum gayet ilgili ilk doğumum olucak az kaldı bakalım umarım herşey yolunda gider memnun kalırım 🥹
Cgdm-altnkr Brnaebu bende Mustafa Burak akselime gidiyorum gayet memnunum. Ablamlar cevremde herkes orda dogum yaptı ve cok memnunlar. Bakalım bende burda devam etcem. 🌸
Burcuk53 Doktoru hatırlamıyorum ama yengem orda yaptı çok memnun kaldı bende orada yapmayi düşünüyorum sanırım başak doktor varmış o iyiymiş diye duydum ama kesin bisey diyemem canim
Brnaebu Gulsahdmr birde bilginiz var mı acaba her haftada kabul ediyorlar mı benim şuan 28 haftalık cunku