Minik1Civciv canım benim sakin ol eğer haftan 4 veya 5 ise çok çok normal. Doktorların kimisi 8. Haftaya kadar bekliyor , şu an kese yerleşmeye çalışıyordur ondan dolayı lekelenme vardır ve alttan muayenede çıkmaz örneğin yerleşme lekelenmesinde doktor baktı bişi yok demişti alttan muaynede ama aradan bı kaç hafta geçtikten sonra kese etrafında kanaman var sadece yatacaksin tuvalette bile ıkınmamaya çalış düşük riskin çok fazla dedi doktorum, bir iki hafta yattım ve duzeldi hemde bir hafta önden gidiyo şu an şükür Rabbime. Evham yapma lütfen evham ve stres zaten sancilanmaya lekelenmeye birebir , iki ayını doldur eger sorun varsa doktorun mutlaka söyler ağır iş yapma kendini yorma güzelce beslen stres yapma Allah’ın izniyle bişey olmaz. Sağlıklica görürsün ultrasonda bebeğini kavuşursun inşaallah yavruna 😘🧡🤗