Başakşehir’in en büyük sıkıntısı özel hastane olmayışı. Ben o yüzden bağcılara gidiyorum. Başakşehir’dr Başak tıp merkezinde Buhara hanım var ona çok iyi diyorlar. Ben ilk iki kontrolümde gittim ama eşleri içeri almıyorlar ve de yenidoğan yoğun bakımları olmadığı için bağcılarda devam ediyorum.