Bebekannesi333 Kizlar bende bir haftadır var bu olay oksururken ya da yürürken adet akarcasina bacaklarımdan süzülüp giden su gibi idrar olduğunu düşünüyorum ama emin deglm artk çok geliyor su olma ihtimali var mı ya korkuyorum
Sinemmmmm58 Bebekannesi333 cok ihmal etmissiniz idrar olsa hissedersinjz ve tutarsiniz. Bian once doktora gidin benim suyum 1 kere geldi o sekilde ve bebegim susuz kaldigi icin 3 gun hastanede yatirildim 34 haftaligz suan. Hic ihmal etmeden polikinlige gitmeseniz bile direk acile gidin turnusollu pedle test yapacaklardir size
0103qsf Bebekannesi333 kac haftalksn bende de ayni durum var benm enfeksynm cok yuksek acaba ondan mi diyorm ama benm sari su gbi peçete koyuyorum peçete ıslanıyor sadece dun kontrlm vardi suyu normal cikti sende doktoruna sor mutlaka
Bebekannesi333 0103qsf her öksurdugumde komple pijamam ıslanıyor her bir öksürükte afedersin foş dercesine akıyor
Bebekannesi333 kayaa0 bende korktum ama ben idrar olarak yorumladım çünkü hep öksurdugumde alttan kaçıyor
0103qsf Bebekannesi333 mutlaka git o zaman dr canm ertelemeye gelmez benm çünkü sadece peçete islatcak kadar
0103qsf Bebekannesi333 dr numarasi yokmu canm ara ulas sor bnce aklm cikardi benm oyle olsa riske atma bebegi benmki az ve enfeksyndn ama ona rağmen korkuyorm doktoruma soruyorum bnm oyke akintm olsa duramazdm
Bebekannesi333 0103qsf doktora yazdm sabah erken gel dedi ya sabaha kadar artarsa ya ondan korkuyorum