Esenn benimde olmuştu bir dönem, korkumdan doktora hemen gittim, orada içine turnusol kağıdı konulmuş gazlı bez verdiler, renk değişimi olmadığından amniyon sıvısı olmadığını anladık. İçim rahat etmiş oldu. Herhangi bir enfeksiyon falan da yokmuş zaman zaman akıntı miktar ve şeklinde değişiklik olabiliyormuş. Ama içiniz rahat etsin isterseniz al-sense diye bir ped var içinde 3 tane oluyor. Yine turnusol kağıdı içeren bir ped. Büyük eczanelerde ve internette satışı mevcut. Sağlıkla kucağınıza almanızı dilerim bebeğinizi. Sevgiler..