kızlar sabah aşı oldum 1 saattir başım çok dönüyor aşıdan olduğuna eminim çünkü gebeligimin başından beri hiç baş dönmem olmadı zaten yan etkilerinde de baş dönmesi yazıyor . doktoru aramama gerek var mı yoksa kendi kendine geçer mi çünkü internete bu aşıya alerjim varsa baş dönmesi olduğu yaziyo