hunilimom Gozde42 şuan bunu yazarken tekmlerimi hissediyorum sabaha beri bişe yoktu 😂 benim 2. Diye mi yoksa bu kız mı çok hareketli bilmiyorum kıpır kıpır ama net ve daha sert hareketleri 28-30 dan sonra hissediyoruz
Elele Gozde42 ben sen 25 haftalıkken aynı başlığı açmıştım herkes bize de oldu bi dönem hareketleri azdı dedi durgunlaşmıştı bir hafta kadar sürdü sonrasında normale döndü
Elele Gozde42 yok ya ilk çocuk için geçerli değil o bence tabi zorlukları oluyor da güzelliği de bambaşka😊 ben şimdi diyorum öyle kalsa karnımda ya diye aralarında 3 yaş var gözüm korkmuyı değil😂