10+5 haftalik hamileyim ve sürekli yorgunum hiç bir iş yapasım gelmiyor yerinden kalkmak bile zor geliyor birden uyku bastırıyor bu ikinci hamileliğin ve daha önce böyle olmamıştı acaba bu normal mi yoksa vitamin eksikliğinden falan mı kaynaklanıyor bilemedim doktorda randevu bulmakta zor benim gibi olan var mi