2melekannesi1 23 gündür hiç doktora gitmediniz mi?
Ben 1 hafta kaşındım. Döküntülü kaşıntı oluyordu. Dermatoloğa yönlendirdi doktorum gebelik ürtikeri çıktı. Kaşınmaya devam ediyorum ama kan testlerinin hepsi yapıldı. Safra asitleri, karaciğer enzimleri, troid, diğer doktorun verdiği testleri yaptırmanız gerekiyor. Su bana iyi geliyor. Ilık soğua yakın su özellikle. Ve bol su içmek gerek tabi.