Byztrkravc çok çok geçmiş olsun canım bende göbeğimin üstüne düşmemek için ayağıma verdim yükü burktum gece yarısı ağrıdan acile gittik hamileyim diye ilaç vermediler röntgen çekmediler yarım alçıya aldılar 10 gün yukarda tuttum Allah yardımcın olsun acısını çeke çeke geceler boyu ağlayarak uyudum her yanım tutuldu üstelik doğumada az kaldı geçti benimki şükür ayağını alçıya almadılarsa canım kullanmadığın bir sabunu rendele içine yumurtanın beyazını kat macun haline getir burkulan yere sür ve sar ayağını yukarı kaldır basma uyurken bile hareket ettirme canım inşallah geçer bir an önce 🙏🏻🙏🏻🙏🏻🤰🏻