Haticeey 5 ay oldu doğum yapalı göbeğim baya kaldı kızlar doğum kilomuda daha veremedim önereceğiniz şunu yaptım diyeceğiniz var mı hiç hoşuma gitmiyor bu halim eski halime dönmek istiyorum 🥺
Yeliz6767 Haticeey Benim dr vardı kayınvalidem sarkmasın diye carşaf sardı göbeğime baya toplamıştı hiç göbeğim kalmadı
Haticeey Kızım zor bi bebek olduğu için kendime pek zaman ayıramadım spor vs yapamadım yeni yeni kendimize geliyoruz
Nai125 Bir sene sonrasinda tamamen verebildim daha cok yenisiniz kafaniza takmayin bebeginizle bol bol vakit gecirin hareketlenince verirsiniz insallah
gizeMutlu Normal doğumdan sonra karnınıza korse yada sıkılaştırıcı iç çamaşırı giydiniz mi? Bizim oraların adetidir doğumdan hemen sonra karnı sararlar sıkıca göbek kalmasın içerde kalanlar gitsin diye merak ettim
Haticeey gizeMutlu Korse taktım evet daha büyüktü küçüldü tabi ama önceki gibi değil tabi o görünüşte gitsin istiyorum
gizeMutlu Haticeey o zaman tek çare spor kaldı canım birde zamanla oda olur daha yeni annesin hepimizin öyle korkuları var inan 🤰🏻
bebisveannesiiii Haticeey benimde ilk doğumum olucak normal doğumdan ne kadar sonra korse kullanmaya başladınız acaba?