Zaina Merhabalar 35 haftalık gebeyim bugün kontrolüm vardı ve kan verdim . Tiroid değerim 4 çıkmış doktoruma danışmam gerektiği söylendi böyle bir durumla karşılaşan var mı? Daha önceki kontrollerde olmamıştı.
Yurttug_1 Zaina ben 5 aylık hamileyim bende de aynı sorun var benimki çok yüksek çıkmıştı her ay kan tahlili veriyorum troid değerlerin düzelmesi için ve ilaç kullanıyorum doktorum dahiliyeye yönlendirmişti beni ilk kendi doktoruna danış o gerek duyarsa dahiliye ye yönlendirir