Benimde gebelim sekeri yüksek cikmisti. Doktorum dahiliye gönderdi.ordan diyetisyene gittim 15 gun diyet listesini uyguladım 15 gun sonra tekrar gel açlık tokluk şekerine bakicaz dediler eger yine yüksek çıkarsa insüline başlamamız lazım demisti doktor. diyeti uyguladım dun ve bugun kan verdim açlık tokluk testi yapıldı değerlerim normal cikti sekerin dusmus dedi doktor ama kilo alma ve diyete devam et dedi korkma yani sende diyetle düzene sokarsın bence şekerini