Hakanbuse Arvennn ben korkutmak istemem ama 26. Haftamdayim ve bunun yuzunden hastaneye geldim 3 gundur hastanede yatiyorum bebek kilo aldikca baski yapiyomus asagi erken dogum riskim cikti
busrakeman Hakanbuse Çok geçmiş olsun istirahat edin .ben de şimdi tekrar hastaneye gidiyorum rahimde baskı var dr tekrar bakalım dedi vajinal ultrasonda istemiyorum zaten baskı var.Sağlıkla zamanında alalım inş kucaklarımıza bebişlerimizi
12_ze Arvennn canım 25 haftalık benim ki dün doktora gittim benimde ağrı ve baskı var dedim ultrasona girdim çocuğun kafası aşağı da o baskı yapıyor dedi zaten hissediyordum bir sertlik vardi sertlestiriyordu karnımın altıni ama özel bölgemin ağrıdığı olmamıştı doktor normal dedi baskı yapar
Hakanbuse busrakeman insallah vajinal ultrasona cok fazla girmemeye calisiyorum doktorlarda zaten bu konuda dikkatli davraniyo
busrakeman Bu haftalarda çok normalmiş arkadaşlar.Ani,ağır işler yapmamaya gayret edin ve bolca dinlenmeye vakit ayırın çok şükür bir sıkıntı yokmus