Sm-55 Herkese merhaba. Şimdi doktordan çıktım 36+4 haftalık hamileyim. Ve ilk defa doktorum bir hafta geriden ölçtüm dedi 2660 gram olduğunu söyledi. Çok büyük bi sorun değil dedi fakat hamilelik psikolojisi moralim bozuldu. Bu durumu yaşayan var mı? Onerebileceginiz birşeyler var mı?
kuzeymomsss Sm-55 1 haftadan birşey olmaz diye biliyorum canım stres yapma. Süt, yoğurt, muz, kaşar, kabak çekirdeği, haşlanmış yumurta, cici bebe, ceviz aklıma gelen bunlar mutlaka tüket işe yarar 🌸
Semaokur55 Lütfen moralimizi bozmayın beslenmenize dikkat edin muz süt ve kaşar yiyin bu haftalarda bebeğin kilo alımına yardımcı olacaktır sitres yaparsanız bebekte etkilenir gorumcemde 2 hafta geriden gelirken doğum yaptı 38de gayet sağlıklı çok şükür
Papatya5361 Semaokur55 bana da dün kontrolde haftasinden geride ve sıvısı olması gerekenin biraz üstünde dendi çok endiselendim normalde samsunda yaşıyorum ailemin yanına istanbula geldiğim için burda gittim doktora devlete cihazları da çok eskiydi ne bebegimin kilosunu ne boyunu hicbirseyini de söylemediler nebicim bi hastane doktor anlamadım sitres yaptim ilk gebeligim benimde
Sm-55 kuzeymomsss aslında çoğunu yiyorum ama ramazana gireli çok dikkat edemedim insanın tek başına birşey yiyesi gelmiyor pek ama daha çok dikkat edicem
Sm-55 Papatya5361 bende Samsun’da yasiyorum iki ayrı doktora gidiyorum birisi oturduğum ilçede orda doğum olmadığı için başka doktora gidiyorum. İki doktorunda ultrasonu arasında fark var 300-400 Gr fark ediyor ikisi. Sağlıklı olsunlar da artık kilosu çok önemli değil doğunca büyürler diye kendimi teselli ediyorum