Ceydassss 🐣🐣
Bende kimseyi tanımıyordum ilk taşınınca eşimin arkadaşlarıyla tanıştık evli olanlarla. Anlayabildiğim bir kaç kişi çıktı içlerinden onlarla görüşmeye başladım ara ara. Kendime yeni hobiler buldum. Eşim yoksa bile dışarı çıktım gezdim kendimle vakit geçirdim. Bi kafede oturur çay kahve içerim mesela kitap okurum sinemada güzel bi film varsa ona giderim. Evde kendime etkinlik yaparım güzel bi dizi bulur dizi izlerim bir kaç saat kitap okurum evin işi temizlik yemek derken zaten vakit geçiyor çıkın dışarı gezin dolaşın eve kapatmayın kendinizi