anneolucam_22 bende de 12 haftalıkken felan oldu hemşireyim ben acaba hastaneden mi mikrop kaptım diye düşünmüştüm doktora gösterdim ilaç yazamam yüz yıkama jeli işe yıka geçer demişti ama onların da içeriğine güvenmemiştim bende gidip aktardan eşek sütü sabunu aldım yüzdeki lekeye ve kaşıntıya gayet iyi geliyor ergenlik döneminde de kullanmıştım ben 1 haftada geçti izde kalmadı kuzum bu süreçte makyajda yapmadım hiç aktardan eşek sütü sabunu ya da keçi sütü sabunu alıp kullanabilirsin ben ergenlik döneminde sivilce için çok kullandım hem doğal hemde cidden iyi temizliyor