Aliyegunes evet daha iyi biliyorum uzun yıllar eczacı kalfalığı yaptım 18 yaşımda vademecumları harf harf ezberledim ve o kan ilaçlarından da çok kullandım TÜM DOKTORLAR KAN İLAÇLARININ EN YAYGIN YAN ETKİSİNİN BAĞIRSAKLARDA OLDUĞUNU BİLİR burada yardımcı olmak isteyenlere böyle laf yetiştirmek yerine sorumluluk sahibi olsaydınız belki de yorumlar ağır geldiği için hastanede olduğunuzu söylüyorsunuzdur kolay çünkü klavyeden yazmak yüzyüze değilsiniz!!!!!! Kaldı ki ben eleştirel bir yorum yapmadım Allah o çocuklara yardım etsin