Kızlar gebelik testi yapıyorum fakat sürekli idrar rengim acık geliyor normalde böyle olmazdı bir haftadır acık geliyor özellikle 4saat bekledim yine acık sarı geldi bat 23-25arası yaklaştıda bunla alakalı olabilirmi acaba napmalıyım kac saat bekliyip testi yaparsam güvenli olur benim için