Merhabalar 13+4 günlüğüz sol dişimde iltihap oluştu dişçiye gittim kötü bi durumda çene cerrahisi tarafından çekilmesi gerekiyor dişin dedi iltihap bebeğe çok zararlıymış😥 ama kadın doğum doktorum izin vermedi ne yapacağımı bilmiyorum sol yanağım şiş durumda largopen diye bi antibiyotik verdi dişçi.. kadın doğum doktorum onu içebilirsin dedi ama endişeliyim hamileyken bu ilacı kullanan oldu mu acaba