Tlygrbtm Sezaryan doğumda hastaneye giderken yanınıza pijama mı yoksa elbise mi almayı planlıyorsunuz ve kaç tane 🙈 daha doğrusu kendiniz için neler koymayı planlıyorsunuz 🌸♥️
Cansugamze_ 2 takım pijama koymuştum 1 tanesini kullanmıştım bu bebeğimde de pijama alırım diğerleriyle elbise vs. rahat edemem
ebru512 Bende bi tane pijama takımı aldım bir tane de elbise gecelik aldım ama yeterli olur mu bilmiyorum belki bir takım daha ekleyebilirim (doğum temmuzda olacağı için elbise düşündüm)