yagmuuurrrr Kızlar 5+6 mide yanması ve biraz şişkinlik hissi var. Bu zamanlarda yaşadınız mı nasıl geçti ?
Leynan588 yagmuuurrrr bende de var artı bulantı ve bir sürü farklı şikayet 9. Haftamdayım hala geçmedi hiç geçecek gibi de değil ilaç da fayda etmedi 😢