Papatya5361 Kizlar dün doktora gittim normalde samsunda özel doktora gidiyorum ama bu ay ailemin yanına geldiğim için burda gidiyim dedim ve devlete gittim. Bebegimin haftasının geride ve sivisinin biraz fazla olduğu söylendi ve çok endiselendim cihazlarida çok eskiydi ne bebeğimi görebildim ne bana kilosu boyu söylendi dönünce kendi doktoruma gidicem hemen ama aklımda sürekli kaldı endiselendim sizce çok büyük bisey mi bu ilk gebeliğim çok sitres yaptım yardımcı olursanız sevinirim
Mesudesrds Papatya5361 bana da demişlerdi suyun fazla diye bende çok doktora gittim canim ilk hamileligim de kaç haftaliksin özelde ki doktorum birazını alalım dedi bende kabul etmedim riskleri var dedi mi sana
Arzukeskin Papatya5361 benim aminyon sıvısı biraz fala ama sınırı geçmemiş dedi yarın açlık şekerine bakılacak ama bebek ilerde yada haftasina göre geride demedi herşey yolundaydı sadece şekere göre konusucaz dedi başka bir doktora daha mı gitseniz acaba imkanınız varsa rahat edersiniz sağlıkla gelsinler bütün bebisler 🙏
Papatya5361 Mesudesrds 28+2 haftaligim suan ama ne kadar haftası geride hiç bisey demediler sadece biraz geride ve amniyon sivisida sinirin biraz üstünde tehlikeli vs bisey demedi zaten kilosunu flan sordugumda da söylemedi ne biçim bi devlet hastanesiydi bende anlamadim
Mesudesrds Papatya5361 ben ilk bebeğimi 27 haftalikken erken doğum yaptım benimde suyum fazlaydı erken doğum olabilir demişti doktorum
Papatya5361 Arzukeskin saol canim kendi doktoruma gidicem az kaldı zaten ewime dönmeme insAllah hayirlisiyla saglikli sihatli kucağımıza alırız
Smaersn Bende dun ayrıntılı ultrasonda ogrendim suyun fazla ust sinira yakin, dedi bugun aclik, tokluk kani, verdim sonuclar iyi geldi haftaya tekrar kontrole gidcem 😔
Papatya5361 Smaersn ya hamile olamamak ayrı bi sitres oluyosun sonra böyle şeyler çıkıyor herseyin hayırlısı Rabbim sagsaglim kucağımıza almayı nasip etsin insAllah ben ewde bakıyorum devamlı şekerim i hiç bi sıkıntı yok bakalim kendi doktoruma gitmeyi bekliyorum cihazdan cihaza fark ediyor çünkü bu gittiğim devlet hastanesinde ki cihaz çok eski biseydi