Kızlar merhaba şeker yukelemsi yaptırmadım 30+2 haftalık hamileyim ve sürekli ağzım kuruyor dudaklarımın kenarında yapışkan bir tükürük oluşuyor şekerden kaynaklı olabilir mi kontrolüm haftaya korkuyorum bı kaç gündür bu şekilde anlamış değilim bilgisi olanlar paylaşabilirmisiniz ?