erolgulsah 1 aylık bebeğim aptamil mama yiyor ama değiştirmek istiyorum kabız yapmayan mama önerisi alabilir miyim 🙏
Brckose61 erolgulsah sma ve smilac ama aptamile alıştıysa bunları alması zor olabilir tabi çünkü aptamil şekerli sma ve smilac anne sütüne yakın
Mltmsncn erolgulsah biz hastanedeki bebek hemşirelerinin ve doktorun önerisiyle evolvia kullanıyoruz. Gaz sorunu yapmıyo. Kakasını yaparken bir tık zorlanıyo ama yapabiliyo rutin şekilde. Biz memnunuz su anda
Btl2612 erolgulsah yalnız mama değiştirince daha sıkıntı olabiliyor bazı bebeklerde kabızlığı hem artabilir hemde meme reddi ve mama reddi yapabilir ( benim kızım yapmıştı ) bilginiz olsun
Btl2612 erolgulsah ebe bı arkadaşım içine biraz zeytinyağ köy suyunu da bı tık fazla koyabilirsin mamanın demişti
Azizinannesi2 erolgulsah bene aptamilden Bebelac Gold a dönüş yaptım aptamilden daha gönüllü içiyor tavsiye ederim
alcang erolgulsah hipp kullandım ne gaz ne kabızlık yaşamadık sindirimi en kolay mama hipp anne sütüne çok yakın
Burcu4135 Kızım 2 kg dogdugu icin ilk 1 ay aptamil premature mama kullandık. Sütüm 1.ayda kesildi. Hipp kullandık 2 side gaz yaptı 6 aydır golden goat kullanıyoruz cok iyi bir mama gaz sıkıntımız yok. Anne sütüne en yakın mama keci sütlü. Tavsiye ederim.