Aysen62 Merhaba arkadaslar 11 haftalik hamileyim ve karnimda 8 cm miyom var. Bebek suan olmasi gereken yerde degilmis karnimda, miyomdan dolayi karnimin ust tarafina cikmis . Buyur diye korkuyorum ve panik yapiyorum . Sizdede boyle bir sorun varmi acaba ?
Rojbin27 Aysen62 bende 7+4 haftayım bende de miyom var bebek olmaması olan yerde benimki portakal büyüklüğünde çok korkuyorum 🥺
emiray Bende 25 haftalık gebeyim geçen ay detaylı ultrasonda 4 cm bir miyomumun olduğunu öğrendim hamilelikte miyom oluşabiliyormuş büyüyor ve doğumdan sonrada ufalma şansının olduğunu söyledi doktor gerekli gördükleri taktirde zaten ilaç tedavisine başlıyorlar 👍