NslhnAltun5580 gecen hafta (16 hafta iken) günübirlik İstanbula gittim. Ankaradan. otobüs ile. 5 saat sürdü yol.
1 kez mola verdi boluda. yürüdüm 10 dk.
bir iki kezde otobüs içinde ayağa kalktım. çok uyuştu vücudum. benim normalde de uyuşuyor bu aralar. doktorum günübirlik yorar girme demişti. ama gitmem gerekti gittiğim yerde ayakta kalmadım oturdum, fırsat bulunca sola dönük uzandim biraz rahatladım.
otobüs çok kötüydü sallıyordu ve teker ustundeydim.
ama şükür sorun olmadı. otururken beline yaptık vs koyabilirsin rahat ettir kendini inşallah.