Nhl_hff Sahurdan beri hafif pembemsi lekelenmem var bel, arada alt karın, kasık ağrısı yapıyor ama doğum için kasılma olması bebeğin toplanması şart mı? En son pazartesi 2-3 cm açıklığım vardı.
kuzeymomsss Nhl_hff kasılma, bebeğin toplanmasından daha çok sancınızın olması gerekiyor diye biliyorum
Damla1995 Nhl_hff hayir sart degil canim. Sancilarinin duzenini ve siddetini kontrol et. Belliki yavastan baslamis artk dogumun