DeryaAydnToptas Arkadaşlar dogumdan sonra bıryere basvuru yapmamız gerekıyormus 4 bın tl yatırılıyormuş dogum parası dıye bılgısı olan varmı
gonulcelen DeryaAydnToptas SSK lımısınız 32. Hf ya da 37. Hf rapor alıyorsunuz izne başlıyorsunuz ztn iş yeriniz muhasebeye veriyor onlar kayıt yapmış oluyor. 32. Hf calısabilir ya da çalışamaz için doktorunuzla görüşmeniz lazım ama
DeryaAydnToptas gonulcelen evet rapor aldım 32. Haftada muhasebeye verdim Doğum dan sonra bıryere başvurmam gerekmi
gonulcelen DeryaAydnToptas Doğum yaptığında ztn tekrar rapor verilecek hastane de sanırım kayıtlara geçiyor yine muhasebe sistem e girdiği için bir işlem yapmıyorsun diye biliyorum bnde dün aldım henüz vermedim muhasebeye ama ztn o hallediyor diye biliyorum